ápr
3
 
 
 
 Hozzávalók:
- 25 dkg liszt
- 3 nagy kanál kakaópor (a holland a legfinomabb)
- 1 sütőpor
- 15 dkg cukor
- 20 dkg csoki (10 dkg tejcsokit és 10 dkg feketecsokit használtam)
- 2,5 dl tej
- 1 dl olaj
- 2 kisebb tojás
- mandula aroma (kihagyható)
- fagyasztott meggy
 
 
 
Elkészítés:
 
A sütőt 200 fokra előmelegítjük. Megreszeljük a 2 tábla csokit a reszelő legnagyobb fokán. (ez a legunalmasabb és leghosszabb rész). A folyékony hozzávalókat (tojás, tej, olaj, kevés mandulaaroma) összekeverjük, majd külön a száraz hozzávalókat is (liszt, cukor, sütőpor, csoki, kakaópor). A száraz hozzávalókat ráöntjük a folyékony keverékre és mixerrel jól összekeverjük. 
Ezek után a muffinsütőbe kanalazzuk őket (ha nem használunk papírt, akkor vajazzuk ki, mert másképp odaragad a muffinsütőhöz). Kb 2/3-ig töltsük csak meg a formákat, mert nagyon felnőnek, és még a meggyet csak ezután tesszük rá. A tetejére tegyük a levétől lecsorgatott meggyszemeket (én kb 4-5 szemet használtam muffinonként).
15-20 percig sütjük. Dupla adag lesz belőle.
 
Díszítés:
 
 
 
Miután kihűltek, színés húsvéti cukorkákkal díszítjük őket. A beleszúrt nyuszikat előre készített pálcikás szülinapi bohóckákból alakítottam át. Bajuszt rajzoltam rájuk és fület ragasztottam nekik.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://muffinmania.blog.hu/api/trackback/id/tr351891911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mufika 2010.04.03. 14:57:49

na aztan ami sok az sok ... ti szeretitek kinozni itt az emeberkeket ;))
nem lehet valahogy ezt fotok nelkul megoldani? :D
süti beállítások módosítása