ápr
18

Pár hete hallottam a sörös muffinról, és azóta piszkált a kíváncsiság. Nem tudtam elképzelni, hogy milyen is lehet: sós, édes, keserű? Főleg, hogy a sör ugye kesernyés, a receptben cukor és só is szerepelt a hozzávalók között. Szerintem egyedi íze lett, egyáltalán nem keserű, a sör íze csak minimálisan érződik rajta, enyhén édes, enyhén sós. 

 Elég nehéz körülírni, de mindenkinek csak ajánlani tudom. Maximálisan meg vagyok elégedve az eredménnyel, egyike a legfinomabb és legmutatósabb muffinoknak, amit valaha is sütöttem. Azoknak is nagyon tudom ajánlani, akik nem szeretik a sós muffint vagy a sört :) 

Most nem használtam muffin papírt, csak egyszerűen kivajaztam a muffinsütőt.

Hozzávalók:

- 30 dkg liszt

- 1 dl olaj

- 3 tojás

- 2,5 dl sör

- 1 ek cukor

- 2 tk sütőpor

- só, bors

- 5 dkg reszelt sajt a tetejére

- 2-3 zöldhagymaszár (kihagyható)

 Ekészítés:

A tojásokat, olajat és a sört habosra keverjük. A száraz hozzávalókat (liszt, cukor, sütőpor, só, bors, feldarabolt hagymaszár) is összekeverjük, majd hozzáadjuk a sörös keveréket. A masszát betöltjük a muffinformákba és a tetejüket megszórjuk sajttal. 20 percig sütjük, amíg a sajt aranybarna nem lesz. Szép nagyra nőnek fel, amiben a sörnek is gondolom nagy szerepe van.

A bejegyzés trackback címe:

https://muffinmania.blog.hu/api/trackback/id/tr911928785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása