máj
9

Sokáig kíváncsi voltam, hogy milyen is a juharszirup. Tudtam, hogy többnyire palacsintákba használják édesítőnek, de mivel egyszer sem vettem tervbe a palacsintasütést, elmaradt a juharszirup-vásárlás is.

A múltkor Demykénél voltam. Nála pont volt egy megkezdett üveg juharszirup és minden, ami egy juharszirupos muffinhoz kell. Sütöttünk egy adagot, aminek a fele rögtön el is fogyott :) Azóta állandóan ez a muffin járt a fejemben, csak halogattam a narancshéj-kandírozást (elkészítve nem kaptam). Elvileg finom csak síma reszelt narancshéjjal is, de mivel ez a muffin úgy volt tökéletes, ahogy Demykénél ettem, igyekeztem betartani az eredeti receptet.

Egy délután nekiláttam a narancshéjnak. Nálam csak 3 db narancs volt itthon, a héjat amit felhasználtam, 2 narancshéj megfelelőjének is lehet venni. Ez elég egy adag muffinhoz. Sajnálom, hogy nem maradt még belőle, mert nagyon talál vanília pudinggal vagy néhány fajta fagyival. Így kell készíteni.

Nekem nagyon tetszett a végeredmény. Kár, hogy nem maradt belőle a muffinok tetejére.

Másnap megsütöttem a muffint. Itt van a receptje.

Mire odáig jutottam, hogy süthessek, a juharszirupos üveget már jól megcsapoltuk :D Felfedeztük, hogy nagyon finom a metélt-felfújtat nyakonönteni vele. A teáknak is egy érdekes édes ízt ad.

A bejegyzés trackback címe:

https://muffinmania.blog.hu/api/trackback/id/tr511985658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása