már
25

Ez az eredeti receptje. Én vagy elnéztem a liszt mennyiségét, vagy itt ír hozzá nagyon keveset, de szerintem túl lágy volt a muffin-massza, és elég sokszor pótoltam liszttel egészen addig amíg megfelelőnek találtam az állagát. Így aztán a szokásos 18 db muffin helyett 36 db lett!

A hibát ott követtem el, hogy meggy mennyisége amit beletettem, ugyanannyi maradt, így csak nagyon haloványan meggyesre sikerült. Na de semmi gond, maradt még a meggykompótból, nyugodtan meg lehet enni mellé is. Fantasztikus, hogy a fehéj-illat mennyire erős, még másnap délután is lehetett érezni a lakásban. És rólam aztán tényleg nem lehet azt mondani, hogy nem szellőztetek!

Nem tudom, miféle süti ez, de mindenkit, aki megkóstolta, megbolondítottam vele. Én is olyan voltam, mintha hipnotizáltak volna, mert egy nap 4-5-6 (!!!) muffint tűntettem el. Máskor nem vagyok ennyire zabagép, és mostanában különösen kevés édességet eszem. Pedig én csak azt tettem bele ami kellett! (Lehetséges lenne, hogy nagymamám a meggykompótba ízfokozót is tesz...?) Vagy a tavaszi bezsongást hibáztassam inkább?

A bejegyzés trackback címe:

https://muffinmania.blog.hu/api/trackback/id/tr281867228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása