ápr
21

Tegnap este hazaértem, és azon kezdtem gondolkozni, mit is vacsorázzak. Végül úgy döntöttem, sütök gyorsan egy adag muffint, és kakaóstejjel tökéletes lesz. Egész véletlenül találtam a fagyasztóban egy doboz fagyasztott málnát, így máris tudtam, mi kerül a muffinba.

A receptet már ismeritek. Ez az általam mindig használt alaprecept, amibe 4 kanál kakaóport kevertem, végül pedig málnát és csokibigyuszokat szórtam a tetejére. Sütés előtt így nézett ki:

Ez lett egyébként az eddigi legeslegfinomabb muffin amit készítettem. Ez a muffin is tökéletes bizonyítéka annak, hogy egy hosszú fárasztó nap után sem gond összedobni nagyon rövid idő alatt egy ilyen kívánatos finomságot. Szóval ne féljetek tőle. :) Sütésre fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://muffinmania.blog.hu/api/trackback/id/tr241940085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

demyke:) 2010.04.21. 16:41:34

nagyon jól néz ki ez a muffin, biztos nagyon finom is!

teadrinker13 · http://morzsili.blog.hu 2010.04.21. 19:56:36

Hát azt hiszem, ezentúl külön gondot fogok fordítani otthon a gyümölcsök fagyasztására! Amúgy mindenféle gyümölcsös sütit imádok :)
süti beállítások módosítása