már
31

Takarítós muffin

| Szerző: teadrinker13 | 10:34 pm

Bizonyára mindenkibe belenevelték azt az ősei, hogy az ételt eldobni vagy megromlani hagyni vétek. Én sem vagyok kivétel. Hazautazás előtt egy-két nappal felmérem, hogy mik azok a dolgok amikben esetleg új élet jöhet létre amíg távol vagyok. Ha ezeken meg lehet élni utazásig, nem is veszek egyebet.


Most tőlük kellett mindenképpen megszabaduljak:
• 1 db 2-3 hetes tojás
• Vaj és sütőmargarin (külön-külön mind a kettő elég kevés, ezért a kettőt jó volna kombinálni)
• Tej
• Tejföl


Sikerült egy olyan receptet találjak, amiben ezek szerepelnek, sőt, még keksz is kellett bele, aminek én külön megörültem, mert eszembe jutott, hogy egy ideje már megkezdtem egy csomagot (nálunk Ro-Star féle Petit Beurre néven nagyon befutott termék, kb olyan mint egy finomabb fajta háztartási keksz), és azóta nem fogyott belőle sok. Tejfölből két decit kért, de nekem csak 2 kisebb evőkanálnyi volt. A maradékot egy deci tejjel pótoltam. A muffint kevés őrölt gyömbérrel ízesítettem. Szerintem a végeredmény nagyon finom lett! Holnap az úton biztos jól fog esni.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://muffinmania.blog.hu/api/trackback/id/tr461885538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása