már
25

No.. mivel a kedves blog.hu működési probémákkal küszködik, úgy döntöttem, újraírom a titokzatos módon eltűnt bejegyzésemet. :D

Szóval, a tegnapi bejegyzésem körülbelül így hangzott:

Annak ellenére, hogy nagyon megszenvedtük a body sculpting órát, és én személyesen az összes eddigi muffin minden lenyelt morzsáját megbántam :)), úgy döntöttem, megosztom veletek az eddigi legjobb édes muffin receptet amit találtam, illetve ki is próbáltam. Így készül tehát a muffincsoda:

Hozzávalók:

  • 15 dkg olvasztott vaj vagy margarin
  • 15 dkg cukor
  • 3 tojás
  • 25 dkg liszt
  • sütőpor
  • 1 deci tej

Elkészítés:

A tejet, tojásokat meg az olvasztott vajat összemixelem, hozzáadom a cukrot, végül pedig a lisztet, melybe előzőleg elkevertem a sütőport. Miután a massza jól össze van keverve, fel lehet turbózni különféle finomságokkal, például csokidarabkák, cseresznyeszemek, kakaópor, stb. Ez leginkább csak fantázia kérdése, de muffin variációkról bővebben majd később. Nos tehát a kész masszát bele kell kanalazni a formákba, végül pedig ki kell sütni.

Tippek:

  • Ha nem akarjuk hogy a muffin aljas módon kikússzon a papírból és lecsöpögjön, csak háromnegyedéig kell megtölteni.
  • A papír akkor válik le könnyen a muffinról, ha előzőleg kiolajozzuk egy nagyon picit. Ezt a műveletet úgy lehet a legkényelmesebben elvégezni, ha az ember az ujját olajba mártja, majd végigkenegeti vele a papírt. Ez a lépés leginkább papírfüggő, van amelyik gyönyörűen lejön olajozás nélkül is, de van amelyik szó szerint belesül. :)
  • Hogy a muffin mikor van készen, azt egyszerű megállapítani. Mikor már úgy gondoljuk, hogy épp eleget kuksolt a sütőben, egy pálcával bele kell szúrni az egyik muffinba, és ha nem ragad rá semmi, a muffint máris lehet enni. :D

Elkészítési idő: nagyonnagyon kevés. Ezért imádjuk a muffinokat.

A fent meghatározott mennyiségből  kb. 15 muffin lesz ha nagyok a muffinformák, illetve 20-25, hogyha kisebbek.

Itt láthatjátok a leírt recept csokis változatát. Ő az én személyes kedvencem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Orindzs

A bejegyzés trackback címe:

https://muffinmania.blog.hu/api/trackback/id/tr431867467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása